pondělí 12. října 2009

o mém fotografování

O fotografování jsem se zajímal již před mnoha lety a nástup digitálních aparátů mi dal možnost rychle a bez potíží začít. Jenže po pár obrázcích jsem rychle zjistil, že to není správná cesta - nekvalitní výstupy, obrázek na monitoru - to prostě nebylo ono. Proto jsem si v roce 2008, kam také datuji opravdové začátky mého fotografování, pořídil svůj první kinofilmový aparát. A to mě opravdu chytlo - klasická zrcadlovka, klasický film a výsledek - opravdová fotka na papíru, ne imaginární na monitoru PC.. Postupem času jsem si pořídil veškeré vybavení na zhotovení klasických černobílých fotografií a čím dál více propadám kouzlu černobílé fotografie a klasických, mechanických fotoaparátů, jejíž sbírka se rychle rozrostla od kinofilmu, přes střední formát až po velkoformátové aparáty.. Takže mám vlastně již dva koníčky - fotografování a sběratelství....


tomas.kontakt@gmail.com